?

Log in

No account? Create an account

(no subject)

« previous entry | next entry »
May. 30th, 2001 | 06:24 pm
mood: cookie!

wo yao bing gan!#@#!

Link | Leave a comment |

Comments {16}

dreamland

(no subject)

from: dreamland
date: May. 30th, 2001 04:34 pm (UTC)
Link

*shakes her head in laughter* you are so silly. =P

Reply | Thread

Tim

(no subject)

from: visions
date: May. 30th, 2001 04:42 pm (UTC)
Link

cookie@$@!$@#%@#$ :)

Reply | Parent | Thread

dreamland

(no subject)

from: dreamland
date: Jun. 1st, 2001 12:08 am (UTC)
Link

wo yao tim yardley$#@$!%^$!@!#@!!!!!

*innocent look*

*bats her eyelashes*

Reply | Parent | Thread

(blink, blink)

from: shivering
date: May. 30th, 2001 04:57 pm (UTC)
Link

(sees that I've been added to your friends list, falls over in surprise)

And, what's "wo yao bing gan" mean? Us poor lil uneducated chicks wanna know!

Reply | Thread

Tim

Re: (blink, blink)

from: visions
date: May. 30th, 2001 05:01 pm (UTC)
Link

you have been on my friends list for quite a while.

it means.. "i want a cookie" in mandarin.

Reply | Parent | Thread

Katie

Re: (blink, blink)

from: orangiegirl
date: May. 30th, 2001 06:26 pm (UTC)
Link

You're making it up!!! ;)

Reply | Parent | Thread

Tim

Re: (blink, blink)

from: visions
date: May. 30th, 2001 06:35 pm (UTC)
Link

nope!

you shush!

*spank*

Reply | Parent | Thread

Katie

Re: (blink, blink)

from: orangiegirl
date: May. 30th, 2001 06:46 pm (UTC)
Link

*smack* Don't touch me.

I still don't believe you.

:P

Reply | Parent | Thread

Tim

Re: (blink, blink)

from: visions
date: May. 30th, 2001 07:01 pm (UTC)
Link

hrmpf

*keeps his hands to himself*

Reply | Parent | Thread

Katie

Re: (blink, blink)

from: orangiegirl
date: May. 31st, 2001 05:54 am (UTC)
Link

:P

Reply | Parent | Thread

dreamland

Re: (blink, blink)

from: dreamland
date: May. 30th, 2001 09:12 pm (UTC)
Link

hehe.... awww... =P

Actually, Tim's telling the truth. lol. I taught it to him. *silly Tim* It really does mean "I want a cookie (or biscuit)" in Mandarin. =) *grins*

Reply | Parent | Thread

Katie

Re: (blink, blink)

from: orangiegirl
date: May. 31st, 2001 05:54 am (UTC)
Link

That's cute. I was just giving him a hard time... ;)

Reply | Parent | Thread

Tee Hee Hee

from: lionqueen01
date: May. 30th, 2001 06:46 pm (UTC)
Link

Oh yeah... Well asdiv soivc soiujms oiufsh wosidj asodifusd *gives you a raspberry* :-P

KISSES
Kell

PS- you're too damn goofy! Tee Hee Hee

Reply | Thread

Tim

Re: Tee Hee Hee

from: visions
date: May. 30th, 2001 07:03 pm (UTC)
Link

hhehe.
thanks, but i'm just me!

Reply | Parent | Thread

angeldvlchld

(no subject)

from: angeldvlchld
date: May. 31st, 2001 01:45 pm (UTC)
Link

kekee....

*hands u a bing gan*

u r soooooo cute~! ^O^

Reply | Thread

Tim

(no subject)

from: visions
date: May. 31st, 2001 02:39 pm (UTC)
Link

woohoo!

lets see.. a different language.. :)

gwah jah hah nah jwuh! :)

Reply | Parent | Thread